יום חמישי, 2 באוגוסט 2012

מלון Caneel Bay Rosewood Resort Saint John שבסנט תומאס, איי הבתולה, ארה"ב. בדף זה תוכל לראות סקירה, ,ביקורת עם חוות דעת של אורחים אמיתיים ששהו במלון. בתוספת: השוואת מחירים בין מאות אתרי הזמנות.

סנט תומאס, איי הבתולה, ארה"ב, Caneel Bay Rosewood Resort Saint John

Caneel Bay Rosewood Resort Saint John

בכפר נופש תמצאו בריכה, מגרשי טניס ודלפק סיורים, וגם קונסיירז', חדר/י ישיבות ומרכז עסקים. אורחי המלון יהנו מהשקט והפרטיות בחוף הים הצמוד והפרטי של Caneel Bay Rosewood Resort Saint John.

הכפר נופש אטרקטיבי במיוחד עבור משפחות עם ילדים ומציע שירותי בייביסיטר ופעילויות לילדים. ממוקם על קו החוף, הכפר נופש מציע חדרים עם טלוויזיה, כספת ופינת קפה. חובבי הדייג ישמחו לשמוע שבקירבת מקום נמצאות כמה מנקודות הדייג היותר פופולריות. גינת כפר הנופש הינה המקום המושלם לתפוס שלווה. בנוסף לחדרי דיונים וניקוי יבש, יש בכפר נופש גם כספת, שירותי כביסה ושרות חדרים מידי יום.

אם אתם יוצאים לטיול עם כל המשפחה, ודאי תשמחו לדעת שבCaneel Bay Rosewood Resort Saint John ישנם חדרים מרווחים אשר עוצבו במיוחד למשפחות עם ילדים. כל חדר בכפר נופש כולל מיני בר, מקרר ומכונת קפה. לרשותכם, הרשת האל חוטית זמינה בכל שטחי הכפר נופש, והינכם יכולים להישאר מעודכנים גם במהלך הטיול שלכם אם רק תירצו בכך.

מסעדת כפר הנופש משקיפה על הנוף הפנורמי של המפרץ, ומגישה תפריט אמריקאי. האורחים יכולים להנות מבופה\tלארוחת בוקר מידי בוקר.

כללי

שירות חדרים, מסעדה, מיזוג אוויר, מיני בר, מקרר, פינת קפה/ תה, מייבש שיער, טלוויזיה, חלוקי רחצה, מגבות, מקלחת, חדרים משפחתיים

פעילויות

חדר כושר, בריכת שחייה, דלפק סיורים, ספא /מכון יופי, מגרשי טניס, סיוע רפואי זמין, חוף פרטי, טיולים, גן, חוף - גישה ישירה, פעילויות ימיות, דיג, שייט בקייאק, מתקני כושר, מסאז', בריכה חיצונית, משחקים זמינים

שירותים

מרכז עסקים, קונסיירז', ניקוי יבש, שירותי שמרטף / שירותים לילדים, משק בית, שרותי אירועים, חדר/י ישיבות, כספת, שירות השכמה, חדרי דיונים, שירותי כביסה

אינטרנט

מלון זה מציע אינטרנט מהיר. אינטרנט אלחוטי במלון.

חניון

במלון ישנו חניון חינם

צ'ק אין

מ-15:00

צ'ק אאוט

לפני 12:00

ביקורות אורחים

סיכום של 719 ביקורות אורחים
27 אורחים סיפקו ביקורת על השירותים והאמבטיה, 13 אמרו שהם היו די גדולים, 14 אמרו שהם היו קטנים מדי
20 אורחים ציינו את מידת הרעש בחדרים, 9 אמרו שהחדרים היו רועשים, אך 11 אמרו שהם היו שקטים
מצאנו 71 ביקורות שאמרו שארוחת הבוקר של המלון הייתה טעימה מאוד
מתוך 13 ביקורות על האווירה במלון, 13 אמרו שהיא הייתה רומנטית
55 אורחים התייחסו בביקורתם לבר, 42 מצאו שהאווירה והמבחר שם נהדרים
194 ציינו את עלות הזמנת החדרים בביקורתם, 133 חשבו שהמחיר היה הוגן

Po Box 720, סנט ג'ון, איי הבתולה, ארה"ב


   

Caneel Bay Rosewood Resort Saint John, השווה מחירים של Caneel Bay Rosewood Resort Saint John, השווה תעריפים של Caneel Bay Rosewood Resort Saint John, השוואת תעריפים של Caneel Bay Rosewood Resort Saint John, השוואת מחירים של Caneel Bay Rosewood Resort Saint John
hotels-seeker.com Caneel Bay Rosewood Resort Saint John למציאת דילים מבין מאות אתרים בחיפוש אחד. הבטחה למחיר הטוב ביותר בCaneel Bay Rosewood Resort Saint John באתר hotels-seeker.com.

Caneel Bay Rosewood Resort Saint John: http://www.hotels-seeker.com/HE/Hotel/Caneel_Bay_Rosewood_Resort_Saint_John.htm
סנט תומאס: http://www.hotels-seeker.com/HE/City/Saint_Thomas_2.htm
איי הבתולה, ארה"ב: http://www.hotels-seeker.com/HE/CountryAll/Virgin_Islands_Us.htm

flight-seeker.com - flight search engine
Recruiting comment writers in forums and social networking in tourism

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה